J1
separator

svadba Monika a Vladko

Veľmi sa teším, že vám môžem dnes ukázať jednu z mojich najobľúbenejších svadbičiek. Nie snáď preto, že iné by znamenali pre mňa menej. Nesmierne si vážim  každučký pár, ktorému som mohla zaznamenať spomienky na jeden z najkrajších dní v živote prostredníctvom fotografií. Ale táto svadba bola pre mňa predsa len trošku iná a to z viacerých dôvodov :-). V prvom rade fotila som priateľku a to potom celé vnímate tak akosi silnejšie a viete o všetkom trošku viac :-). Bola to pre mňa prvá svadba, ktorá sa s výnimkou obradu odohrávala vonku. Pri fotení potom človek cíti viac slobody a pohody :-). Ak by som sa ja znovu vydávala, určite by som chcela mať svadbu vonku na čerstvom vzduchu :-). A aby som nezabudla, mala som česť priložiť ruku k dielu a trošilinku dopomôcť k úžasne svadobnej výzdobe, ktorú ma na svedomí moja šikovná švagrinka Ľubka Kvaltínová.  A v neposlednom rade spoznala som množstvo nových skvelých ľudí, ku ktorým patria najmä super chalani zo štúdia z.matek, ktorý celú svadbu točili a odporúčam ich prácu všetkými desiatimi a dávam do pozornosti videoklip zo svadby na konci príspevku. Ak by som mala  pár slovami  zhrnúť spomienky na túto svadbu, bola to podľa môjho názoru jedna krásna, pohodová, veselá, úprimná oslava jednej krásnej lásky, ktorá sa už onedlho naplní tým najkrajším darom, akýn môžu dvaja ľudia dostať :-).

Dodávatelia, ktorí sa postarali o krásny výsledok:
vlasy: Lenka Gorčíková - salón Piel Břeclav  
makeup: Lucka Žilková - Lucil
šaty: svadobný salón Glamour of Angels Bratislava
kytica a svadobná výzdoba: Ľubka Kvaltínová
miesto svadby: U Freda - Steak and Wine House
starejší - družba: Michal Kolinek
video: Milan Túbl, Adam Oliva - studio z.matek


a nakoniec ešte trošku netradične niečo málo z príprav a ako to všetko začalo :-)



http://www.zmatekstudio.sk

1 comments:

Unknown povedal(a)...

dobrá práca! :)