J1
separator

Keď sa priateľka vydáva

Erika, moja najlepšia priateľka z detstva sa vydáva :-). Ta skvelá baba, s ktoru som zažila neskutočné množstvo úžasných zážitkov, ktoré by popísali snáď tisícky strán. Čo môže byť pre mňa väčšia česť ako byť súčasťou jej veľkého dňa, teda dňa dvoch ľudí, ktorí sa veľmi ľúbia a chcú spojiť svoje životy. Som nesmierne šťastná, že som mohla zvečniť zopár okamihov z ich svadobného dňa a pevne verím, že moje fotky budú pre nich krásnou spomienkou.
Erika a Duško, želám vám krásny spoločný život, plný skvelých zážitkov, nech je váš vzťah presne taký, ako si želáte a nech vás urobia šťastnými vaše budúce detičky :-).

P.S. Dcérenka naša, máme ťa s tatinom veľmi radi a už aj tvoja sestrička :-).


4 comments:

wienie povedal(a)...

Jani,nadherneeee fotky.Si velka sikulka.Tesim sa na dalsie.

Zuzi povedal(a)...

krásne sú, prekrásne :o)

precestujsvet povedal(a)...

Jéééé ako si to pekne napísala:))) A ešte krajšie odfotila:))) Ešte raz ďakujeme za super fotky:))) A už sa teším ako sem postupne budú pribúdať moje fotky do kategórií: tehulky, novorodeniatka, bábätká, rodinky s detmi:)))))
P.S. A ešte ti to tu musím pochváliť:) veľmi veľmi veľmi hezké to tu máš:)

Jana Kvaltínová povedal(a)...

dakujem krasne :-)