J1
separator

Katka s rodinkou

Pamätám si, ako by to bolo včera, čo sme prvýkrat nastupovali na strednú školu a ja som ako bezradný prváčik vôbec netušila ku komu sa pridať :-). Našťastie som oslovila dve úžasné babulky, z ktorých práve jedna bola Katka a od toho dňa sa naše cesty v podstate nikdy nerozišli. Boli sme spolužiačkami na strednej škole, na ktorej sme zažili 4 krásne roky plné skvelých zážitkov, študovali sme vysokú školu v Žiline a obidve sme si našli naše životné lásky na Záhorí :-). Takže som veľmi rada, že tu blízko mám spriaznenú dušičku :-). Chcem Katke poďakovať, že som si mohla výskušať fotenie takej milej a veselej rodinky. Katka s Peťom majú krásnych chlapcov Jakubka a Maťka a spolupráca s nimi bola úplne skvelá a užili sme si veľa zábavy. Dúfam, že tieto fotky budú pre vás krásnou spomienkou.



0 comments: