J1
separator

Linda a Laura

Linda a Laura, dve nádherné sestričky, ktoré som mala možnosť nedávno fotiť. Vždy sa veľmi teším, keď ma  čaká fotenie novorodeniatok. Je to nesmierne náročné fotenie, o to väčšiu radosť mám, ak sa podarí zhotoviť fotografie, ktoré budú (pevne verím) pre tieto bábiky krásnou spomienkou  na celý život. Je to úžasný pocit zachytiť momenty počas prvých dní života  malinkého bábätka, už sa totiž nikdy nebudú opakovať. Ten maličký uzlíček nám totiž doslova rastie pred očami a mení sa zo dňa na deň :-). Keď som Lindušku fotila, už mala skoro mesiac, už sa jej veľmi nechcelo spinkať, ale pár minútiek nám predsa len dopriala a ja som mala možnosť zhotoviť tieto zábery. Laura, tá je rodená modelka :-), má úžasné vlásky, úsmev, skvele pózovala a bola nesmierne milá. Ďakujem ich  maminke za trpezlivosť, Lubke za perfektnú spoluprácu a dievčatkám a rodinke prajem veľa krásnych spoločných chvíľ.


0 comments: