J1
separator

Simona

Fotenie Simonky bolo pre mňa v podstate vytúžené, už dlho som nosila v hlave myšlienku, že chcem odfotiť krásnu ženu, profesionálne upravenú a v peknom prostredí. To, že budem mocť v ten deň fotiť Nikonom d700, o tom sa mi ani nesnívalo :-), začo som nesmierne vďačná Peťovi Kandovi (vďaka Peťi!!!). Moje plány začali tým, že som oslovila moju úžasnú kaderníčku, ktorou je Monika Schultzová, ktorá Simi česala a vytvorila jej krásny makeup a patrí jej obrovské ďakujem. Tip na krásne dievča mi dala Martinka Fehérova, inak výborná skalická fotografka. S Maťkou sme vyberali aj lokalitu, ktorou je Karmelická záhrada v Skalici. Nájsť spoločný termín pre viac ľudí je samozrejme vždy veľmi náročný, ale nakoniec sa nám to podarilo, aj keď v ten deň nám bohužiaľ neprialo počasie, občas padlo na nás aj pár kvapiek, ale náladu nám to určite nepokazilo. Ťažké to bolo najmä pre Simonku, lebo bola dosť veľká zima, ale snažili sme sa jej pomôcť aspoň teplou dekou, čajom a samozrejme aj niečím tuhším :-D. Nakoniec bol z tohto fotenia taký malý workshop, pri ktorom sme sa jeden od druhého veľa priučili. A ďakujem Lubke, ktorá mi veľmi pri fotení pomáha a ani pri tomto nebola výnimkou, pomáhala či už pri stylingu modelky alebo so zaobstaraním a výberom rekvizít. Takže tu je výsledok spolupráce všetkých zúčastnených: 

                     fotograf: Peter Kanda http://www.kandaphotography.sk/
                                   Martina Fehérová http://www.martinaphotography.sk/
                                   Lubka Medlenová 
                    modelka: Simona Marinčáková

3 comments:

precestujsvet povedal(a)...

Jani, vôbec neviem povedať, že ktorá fotka sa mi najviac páči, lebo všetky sú skvelé a každá jedna má niečo do seba. Paráda. Fakt si neviem vybrať:)

Jana Kvaltínová povedal(a)...

dakujem zlatko :-)

Jana Hamarova povedal(a)...

uuuuh, nadherne Jani, neskutocne krasne!