J1
separator

Ivka Boudoir

Už ubehli viac ako dva mesiace od nášho spoločného fotenia s Ivkou. Bolo to pre mňa niečo nové a nevšedné fotiť práve takýto druh fotografií. Sú to v podstate zmyselné, nežné a krásne fotky žien zhotovené v prostredí dámskej spálne, hotelovej izby alebo v inom vhodnom prostredí. Pre mňa to bolo asi jedno z najnáročnejších fotení, nakoľko som sa rozhodla vyskúšať si prácu vizážistky aj kaderníčky :-). Ak si dobre pamätám, tak sme od začatia príprav až po ukončenie fotenia strávili spolu približne 5 hodín. A ako by to bolo, ak by za dobrým výsledkom nestál skvelý tím, ktorý v tomto prípade tvorila moja skvelá pomocníčka Ľubka a susedka Katka. Baby skvele pri všetkom asistovali, radili a pomáhali, začo som im nesmierne vďačná. Ako vidno na fotkách, Ivka je veľmi pekná a fotogenická žena, ktorá určite patrí pred objektív fotoaparátu a som veľmi rada, že práve ja som mohla zvečniť jej jemne poodhalenú krásu :-).

P.S. Najvačšou Ivkinou vášňou sú čili papričky :-D

0 comments: