J1
separator

Dáška s rodinkou

Som veľmi rada, že som mala opäť možnosť fotiť jednu zo svojich super spolužiačok zo strednej školy :-). Nedávno to bola Dáška. Kto ju pozná, vie, že je to skvelá babulka, ktorá je maminou dvoch rozkošných chlapcov, Davida a Adamka. Ešte teraz si pamätám, ako sme pred zopár rokmi sedeli na školskom stretku, Dáška čakala Davidka, naše tehotenstvá v nedohľadne a dnes má naša bývala 4.C detí ako smetí v podobnom veku, asi bol na tej stretávke výborny vzduch :-DD. Bolo mi veľkým potešením fotiť Dáškinu rodinku. Kto fotí rodinky vie, že je to jedna z najnáročnejších fotodisciplín :-D. Pri nich mi to ale vôbec tak neprišlo, mala som obrovskú pomocníčku, našu Gabi, ktorej posielam obrovskú pusinku, bez nej by som to určite nezvládla :-). Okrem toho boli chalani hrozne zlatí, malý Adamko je úžasne poslušný, Davidko je zase veľmi zvedavý a neposedný, takže o zábavu nebola núdza :-). Dúfam, že sa mi podarilo zhotoviť zábery, ktoré budú pre Dáškinu rodinku peknou spomienkou na krásne obdobie ich života.


1 comments:

wienie povedal(a)...

Jani,máš nádherné fotky, veľmi rada chodim obdivovat fotky na tvoj blog, su plne radosti, a plne emocii co mam velmi rada. A ta uprava je uzasna.Krasneeeeeeee.