J1
separator

Svadba Maťo a Kika

Tak, konečne prichádzam s poslednou svadbou minuloročnej sezóny :-). Pre mňa tou najvýnimočnejšou, nie preto, že tie predchádzajúce by neboli snáď krajšie, romantickejšie a pod., ale táto mala pre mňa osobný význam, pretože sa ženil jeden skvelý človek, môj spolužiak z vysokej školy Maťo a bral si super dievča Kristínku. Som veľmi rada, že sa zverili do mojich rúk, nakoľko som mohla Maťovi aspoň takýmto spôsobom trošku poďakovať zato, ako veľmi mi v živote pomohol :-). A svadba, no tá bola úžasná, ako inak :-), som veľmi šťastná, že som mohla opäť po rokoch stráviť pár hodín so spolužiakmi z vysokej školy, ktorých mám tak veľmi rada, a ktorí mi moc chýbajú. Vždy keď ich stretnem, mám pocit akoby to bolo včera, čo sme spolu drali lavice, či skôr žilinské krčmičky :-D. Dúfam, že sa ešte veľakrát spolu takto zabavíme a pospomíname na staré dobré časy. Maťo a Kika, vám prajem krásny spoločný život, o vás sa totiž vôbec neobávam :-), viem, že ste a budete spolu veľmi sťastní.

P.S. ďakujem za trpezlivosť :-)


2 comments:

Anna Kulacs povedal(a)...

Krásna práca Jani, radosť pozerať

Jana Kvaltínová povedal(a)...

dakujem krasne :-)