J1
separator

Svadba Betka a Ondrej

Svadba Betky a Ondreja bude pre mna určite v tomto roku nezabudnuteľná, pretože to bola posledná svadba, ktorú som fotila s veľkým bruškom a sama na sebe som si vyskúšala, že fotenie svadby v požehnanom stave vo vyššom štádiu je dosť náročná disciplína :-). Som veľmi vďačná mojej budúcej švagrinke  Lubke zato, ako veľmi mi v tento deň pomáhala a úžasne asistovala pri fotení a dokonca sa jej podarilo vybaviť na fotenie tento nádherný kaštieľ. V spoločnosti Betky a Ondreja som sa cítila výborne, vedela som, že to bude veľmi fajn, pretože sme mali možnosť spoznať sa už na predsvadobnom stretnutí a veľmi milo ma prekvapili aj ich blízki a pamätám si, ako sme si výborne pokecali  so svadobným tatinom, kým sme čakali na nevestu :-). Celý deň sa niesol vo veľmi príjemnej atmosfére a ja osobne som mala pocit, že Betka a Ondro sú pre seba skrátka stvorení :-). Som nesmierna rada, že som mohla byť súčasťou ich veľkého dňa a zachytiť spomienky, ktoré im zostanú na celý život. Betka a Ondro, prajem vám vo vašom spoločnom živote hlavne veľa, veľa lásky a kopec podobne krásných dní, ako bol ten váš svadobný. 


0 comments: