J1
separator

Rozlúčka so slobodou

Rozlúčka so slobodou, ktorú dnes prinášam v mojom príspevku je pre mňa tak trochu srdcovka, keďže som sa nezúčastnila len ako fotograf, ale aj ako hosť a bola som súčasťou príprav tejto krásnej udalosti :-). Keď sme rozmýšlali nad miestom a štýlom rozlúčky so slobodou pre Ľubku, nebolo to ťažké rozhodovanie, každý kto ju pozná, určite vie, že tento letný vzdušný stan vo vintage štýle plný kvetov je pre ňu to pravé orechové :-). Keď som oslovila na spoluprácu Ivku Pochylú a jej čarovné ruky, už dopredu som vedela, že to dopadne na jednotku s hviezdičkou :-). Pripravila všetky tie prekrásne dekorácie a robila to s veľkým nadšením a láskou. Vďaka patrí aj všetkým zúčastneným dievčatám, ktoré úžasne pomáhali pri prípravách a nachystali fantastické občerstvenie. Ľubka vôbec nevedela čo sa na ňu chystá, všetko uvidela až na mieste a radosť jej v očiach z tohto milého prekvapenia bola pre nás všetky veľkým potešením :-). Celá rozlúčka sa niesla v príjemnom letnom duchu, baby pripravili skvelé darčeky, súťaže, jedlo sa a popíjalo, kecalo a zabávalo :-). Kamarátka Lucka nás všetky krásne namaľovala, takže sme si tento deň dokonale užili. Keďže som bola aj hosť, nedalo sa všetko zachytiť, ale ponúkam vám aspoň také malé nahliadnutie do jednej krásnej akcie nazvanej: Keď sa dámy lúčia...:-).


0 comments: