J1
separator

rande Monika a Vladko

Monika...jedným slovom ,,DELO" baba :-), ona strašne rada používa tento výraz na niekoho, ktorý je pre ňu top po všetkých stránkach a ja si s radosťou dnes požičiam tento jej výraz, aby som vyjadrila aký je ona skvelý človek :-). Moniku poznám už dlho predlho, je to jeden z prvých ľudí, ktorého som tu na Záhori spoznala. Je to vlastne odvtedy, čo som potrebovala kaderníčku a našla som túto výbornú vlasovú odborníčku, ktorú odporúčam všetkými desiatimi :-). Dokonca ma česala aj na moju svadbu, vtedy sme ani vo sne netušili, že raz budem ja jej svadbu fotiť :-). A vlastne fotením sa začala aj naša spolupráca. Vačšina tých krásnych účesov, ktoré majú modelky na mojich fotkách vyšla spod jej rúk. Som jej nesmierne vďačná zato, že mi vždy keď ju o to požiadam pomôže, nadchne sa pre všetky moje nápady a nikdy s ničím nemá absolútne žiadny problém. Proste baba do nepohody :-). A Vladko :-)...pamätám si Moniku pár rokov dozadu, bola vždy super baba, ale prišla mi občas smutná, akoby jej niečo v živote chýbalo. Teraz už viem, čo to bolo, teda kto to bol :-). Prišiel Vladko a zrazu je šťastná ako nikdy predtým, ale myslím, že je to cítiť aj z fotografií, ktoré sa nám podarilo spoločne vytvoriť. Som rada, že obidvaja dali na moje rady a outfity sme vybrali spolu aj s mojou ,,pravou rukou"  a astistentkou Ľubkou. Vybrali sme nádhernú mentolovú farbu a skvelá Miška alias Magaela nám vyrobíla špeciálne na toto rande úžasné kvetinové doplnky, začo jej patrí obrovské ďakujem. A takto o týždeň nás čaká spoločná svadba, na ktorú sa už teraz veľmi teším, myslím, že sa máte opäť načo tešiť :-).

 



0 comments: