J1
separator

Víly

Keď som si s mamou Hanky dohadovala toto fotenie, ani vo sne mi nenapadlo, že z toho bude jedno z mojich najobľúbenejších fotení. Som nesmierne šťastná, že Ivka si ma vybrali práve pre môj štýl fotenia a mohla som sa plne realizovať :-). Keď sme spoločne rozmýšľali nad tým, čo by bolo vhodné na fotenie a čo by sa dalo použiť, našla som u Ivky v albume na facebooku túto úžasnú komodu, ktorú si doma takto krásne  zrenovovali. Mala som obrovskú radosť, keď vybavila odvoz komody na miesto fotenia, potom už sa všetko  odvíjalo od tohto krásneho kúska :-). To ako bola mama Ivka pripravená na fotenie, to by asi každého položilo na zadok :-). To nebola len tá úžasná kytica, ktorú sama pripravila, obrusy, vankúše, drobné dekorácie, ona mala dokonca so sebou viazaci drôt, vďaka ktorému mohla vyrobiť na mieste venček pre Paťku, lebo som si to zrovna zmyslela  a musela som ho mať :-), ona mala dokonca aj priesvitnú lepiacu pásku, ktorou sme mohli prilepiť dekorácie, aby ich vietor neodvial :-). A to nehovorím o sirôtkach, ktoré doniesla a povkladala ich do trávy, nech je naše miesto fotenia ešte krajšie. Takže týtmo chcem hrozne moc Ivke poďakovať za energiu, ktorú vložila do fotenia a dúfam, že sa jej vrátila v podobe pekných fotografií. A dopriala by som takýchto zákazníkov každému fotografovi, potom sa fotenie stáva niečím úplne iným. A v neposlednom rade ďakujem mojim modelkám Hanke a Peťke, ktoré boli úžasné, fotenie si užívali a ochotne plnili moje požiadavky :-). A už teraz sa teším na ďalšie fotenie s Hankou, už máme zase niečo v pláne :-).

0 comments: