J1
separator

svadba Martin a Tereza

Pred časom som na blogu zverejnila fotografie z jedného trošku mrazivého predsvadobného rande Terezky a Maťa (kto nevidel, nech sa páči tu je rande: http://janakvaltinova.blogspot.sk/2013/04/rande-martin-tereza.html) a dnes vám prinášam fotografie z ich krásnej spoločnej svadby. To, že som budúci párik mala možnosť fotiť už pred svadbou, malo podľa môjho názoru pre nás všetkých veľký význam. Mali sme možnosť bližšie sa spoznať, Terezka a Maťo vedeli, čo môžu odo mňa očakávať :-) a vôbec nemali problém s pózovaním, keďže základy sme už dávno zvládli na spomínanom rande. Vzhľadom nato, že za  miesto fotenia svadobných fotografií si vybrali zámok, na svadbu som sa nesmierne tešila. Ešte nikdy som nemala príležitosť fotiť v interiéroch na zámku a keď sme dorazili na miesto a začali fotiť, tak som mala pocit, že snáď nikdy neskončím, aj preto je dnešný príspevok o čosi dlhší ako obvykle :-). Holíčský zámok bohužiaľ nie je v stave v akom by si zaslúžil byť, ale o to zaujímavejšie miesta na fotenie sa tu nachádzajú, pre mňa to bolo jednoducho čarovné miesto a plánujem sa sem ešte určite vrátiť :-). Na tomto mieste by som zároveň chcela veľmi pekne poďakovať Martinke Fehérovej za obrovskú pomoc pri fotení, ktorou bola jej skvelá asistencia, pre ženu v požehnanom stave je to ako dar :-). A Terezke s Maťom chcem zaželať veľa šťastia na spoločnej ceste a nech tá láska, čo sa na svadbe rysovala v brušku, nech im prinesie tie najkrajšie chvíle v živote :-).


3 comments:

Andrea Vacková povedal(a)...

Nádhera !!!

Jana Kvaltínová povedal(a)...

Andrejka, moc dakujem, cenim si :-)

Ivana povedal(a)...

nádherné priestory, nádherný pár a najmä nádherné fotky ! :)