J1
separator

Zuzka s rodinkou

Dnes opäť vytváram na mojom blogu ďalší príspevok a čo ma vždy na tom najviac teší, teda okrem toho, že skladám nový nezabudnuteľný fotopríbeh s vašimi spominekami :-), tak sa vo svojej mysli vraciam k tomu, aké fotenie bolo, akí boli práve tí, ktorých som fotila, koľko zážitkov sme spolu stihli zažiť, napriek tomu, že sa vidíme po prvýkrat :-). Keďže moja práca trvá predsa len o čosi dlhšie ako iným fotografom, začo sa vopred všetkým, ktorí sa u mňa tento rok fotili z celého srdca úprimne ospravedlňujem ( dúfam, že tento rok bude už o čosi iný), tak musím často siahnuť v mojich spomienkach o čosi hlbšie :-). Práve u Zuzky však žiadny problém v tom nevidím, keďže fotenie jej rodinky patrilo asi k tým najzábavnejším a nezabudnuteľným vďaka super nálade, ktorú vytvorili, a ktorú sme si všetci užívali. A ešte si pamätám, že bolo neskutočné augustové horko, ale to je daň za krásne podvečerné svetlo, ktoré si vždy pri fotení najviac prajem :-). Mám radosť, že sa nám podarilo aj veľa spontanných fotografií a to najmä vďaka malému šidielku Emke, ktorá si proste užívala fotenie po svojom :-) a taktiež som sa tešila, že môžem pofotiť svojim štýlom krásnu mladú slečnu Kristínku :-).


0 comments: