J1
separator

Rande Hanka a Filip

Dnes prinášam na svoj blog rande Hanky a Filipa, ktoré bude určite patriť k mojim veľmi obľúbeným :-). Je to hlavne preto, že obidvaja sú veľmi šikovní, cieľavedomí a talentovaní, majú krásne záľuby a  stretnutia s takýmito ľudmi vás v živote veľmi obohatia. Keď mi Hanka povedala, že sa chcú fotiť vo svojich historických kostýmoch, mala som veľkú radosť, samozrejme aj preto, že to bude zase niečo iné ako obyčajne :-), ale najmä preto, že môžem zachytiť na fotografiách niečo, čo ľudí spája, čo ich vystihuje a čo im prináša potešenie :-). A ešte som sa veľmi tešila, že príde na fotenie niekto zo Žiliny, môjho obľúbeného mesta, kde sa nachádza moja alma mater a kde som stretla svoju životnú lásku :-). Možno aj preto sa mi toto milé rande tak dobre a s ľahkosťou fotilo :-). Ešte by som vám chcela na konci prípsevku ukázať našu novinku, ktorou je ručne vyrobený album na vaše spomienky od Mirky Wolfovej. Je to krásny pocit vedieť, že vaše fotografie skončia uložené v prekrásnom albume a stanú sa pre ľudí takým malým rodinným pokladom :-) 


0 comments: